გაკვეთილის თემა
|
პირველყოფილი სამყარო
|
სწავლების საფეხური
|
საბაზო,მე-7 კლასი
|
მიზანი / შედეგი
|
მოსწავლეს შეუძლია დააკავშიროს ფაქტები და მოვლენები შესაბამის
ისტორიულ ეპოქებთან. ახსნას
რა გავლენას ახდენს ბუნებრივი
პირობები დასახლების ტიპებზე,
საზოგადოების ტრადიციებსა და მეურნეობის განვითარებაზე. მოსწავლემ
შეძლოს ეკონომიკური ფაქტორის
მნიშვნელობის გააზრება.
|
განსავითარებელი უნარები
|
დროსა და სივრცეში ორიენტაცია. პრობლემის გააზრება და სხვადასხვა საკითხებს შორის
კავშირის დადგენა. შემოქმედებითი უნარი. კომუნიკაცია.
|
გაკვეთილის მსვლელობა
|
გონებრივი იერიში-მასწავლებელი დაფაზე
წერს კითხვას როგორ ცხოვრობდნენ
უძველესი ადამიანები? დაფაზე
იწერება მოსწავლეთა მოსაზრებები. მასწ.
მოსწ. სთხოვს გაეცნონ
ტექსტს და შეასრულონ
დავალებები.შემდეგ მოსწავლეები წერენ
თემას „ პირველყოფილი სამყარო“.. მოსწავლეები კითხულობენ
თემებს კლასში.
|
გაკვეთილის შეჯამება
|
მასწავლებელი სვამს მთავარ კითხვას „
როგორ ცხოვრობდნენ უძველესი ადამიანები?“ და მოკლე პასუხს
სთხოვს მოსწავლეებს.
|
საშინაო დავალება
|
მოიძიონ ინფორმაცია დედამიწის
სხვადასხვა კუთხეში მცხოვრები
შემგროვებელ- მონადირე ტომების
ყოფის, ტრადიციების შესახებ და
შეადარონ ერთმანეთს.
|
საგანმანათლებლო რესურსი
|
დაფა, ცარცი, საწერი კალამი, რვეული, წიგნი.
|
კრიტერიუმი
|
1-2
|
3-4
|
5-6
|
7-8
|
9-10
|
მოსწავლეს შეუძლია დააკავშიროს ფაქტები და მოვლენები შესაბამის ისტორიულ
ეპოქებთან
|
ვერ დაასახელა ფაქტები
|
ვერ შეძლო დაკავშირება ისტორიული ეპოების
|
მსწავლემ დაასახელა ფაქტები, მაგრამ ეფოქებთან ვერ დააკავშირა
|
მოსწავლემ დაასახელა ფაქტები, მოვლენები და დაუკავშირა ისტორიულ მოვლენებს
|
მოსწავლემ გაიაზრა და მოახდინა
კავშირის დადგენა
|
მოსწავლემ ახსნას რა გავლენას ახდენს ბუნებრივი პირობები დასახლების
ტიპებზე, საზოგადოების ტრადიციებსა და მეურნეობის განვითარებაზე
|
ვერ დაასახელა ბუნებრივი პირობები
|
ვერ შეძლო დაესახელებინა დასახლების ტიპები
|
მოსწავლემ ვერ დაასახელა საზოგადოების
ტრადიციები
|
მოსწავლემ დაასახელა ბუნებრივი პირობები, მეურნეობის დარგები
|
|
მოსწავლეს შეუძლია ეკონომიკური ფაქტორის მნიშვნელობის გააზრება
|
ვერ შეძლო დასახელება ფაქტორების
|
No comments:
Post a Comment